Міністр розпочав реформу, яка зміцнить національну безпеку України і поліпшить якість життя. Вперше за півстоліття Міністерство освіти і науки з ініціативи Міністра Івана Вакарчука розпочало широкомасштабну реформу фізико-математичної освіти, від успіху якої залежатиме майбутня якість життя кожного українця, конкурентоспроможність та національна безпека країни. В європейських країнах високі досягнення у галузі природничо-математичних дисциплін розглядаються як показник конкурентоспроможності держави. Україна має підстави пишатися своїми науковими школами, які зробили видатний внесок у світову науку, але упродовж останніх років дедалі частіше проявляються загрозливі тенденції. 30 жовтня 2008 року в МОН під головуванням Міністра освіти і науки Івана Вакарчука відбулася Всеукраїнська нарада з питань розвитку фізико-математичної освіти "Сучасна фізико-математична освіта і наука: тенденції та перспективи". Виступаючи перед великою аудиторією у кілька сотень учених, вчителів шкіл та викладачів ВНЗ, керівників установ освіти і науки зі всіх регіонів держави, Іван ВАКАРЧУК відзначив:"Якість життя людини безпосередньо залежить від рівня використання наукових здобутків. Такі фундаментальні науки, як математика і фізика, продемонстрували свою приголомшуючу роль у радикальній зміні життя людства, коли на успіхах фізичної науки приймалися і політичні рішення лідерами держав". Сьогодні в Україні, наприклад, немає повного циклу ядерної енергетики, врешті-решт немає комплексної програми підготовки фахівців галузі. Потрібна високоякісна освіта спеціалістів, які будуватимуть і обслуговуватимуть ядерні станції, адже якість і рівень забезпеченості енергоресурсами безпосередньо впливають на щоденне життя мільйонів наших громадян. А така освіта неможлива без якісного вивчення фізики і математики. Міністр Іван ВАКАРЧУК наголосив: "Погіршення якості викладання фізики та математики може мати згубні наслідки для інноваційного розвитку країни. Ми сформулюємо План дій міністерства, бо саме фізико-математична освіта визначає не лише якість життя людей, а й, насамперед, рівень національної безпеки країни". Нинішнє обговорення дало старт розробленню Програми дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти.
Прес-служба МОН
|