Приветствую Вас Гість | RSS

Infozno.at.ua

Середа, 01.05.2024, 17:45
Главная » Доска объявлений » Освіта

Положення про постійнодіючу виставку "Освіта Хмельниччини на шляхах реформування".
Информация | 27.11.2009, 01:47
Передовий педагогічний досвід (ППД) -це така навчально-виховна або організаційно-педагогічна діяльність, у процесі якої використовуються оригінальні форми, методи, прийоми, засоби навчання та виховання, або нові системи навчання та виховання, або нові способи систематизації відомих форм, методів, прийомів та засобів, що забезпечує стійкі позитивні результати у практичному розв'язанні актуальних педагогічних проблем.Передовий досвід - це результат творчої праці педагогів.

ПЕРЕДМОВА

Реалізація стратегічних завдань Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті великою мірою залежить від оперативного впровадження в практику шкіл досягнень пихолого-педагогічної науки і передового педагогічного досвіду.Інформаційний анотований каталог пропонує адреси творчих здобутків керівників навчальних закладів, вчителів, вихователів, окремих педагогічних колективів. Він подає коротку характеристику змісту передового досвіду та розкриває його сутність.Тематика інноваційних пошуків відповідає ідеям реформування сучасної школи, Державним стандартам освіти і суспільному замовленню.Передовий педагогічний досвід, накопичений в області, спрямований на реалізацію таких актуальних завдань школи, як:- оновлення змісту роботи сучасної школи та перебудови навчально-виховного процесу відповідно до вимог Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті;- модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності;- формування особистості, яка усвідомлює свою належність, до українського народу, підготовка до життя і праці у світі, що змінюється;- підвищення ефективності управління на основі педагогічного моніторингу;- запровадження сучасних особистісно орієнтованих методів і форм організації навчально-виховного процесу, комп’ютерно орієнтованих технологій;- створення необхідних умов для розвитку обдарованих дітей і молоді;- комплексна реалізація оздоровчих функцій шкільної освіти, виховання навичок здорового способу життя тощо.Теоретичне осмислення і використання надбань новаторів Хмельниччини сприятиме розвитку ініціативи і творчості як окремих вчителів і вихователів, так і педагогічних колективів у цілому.
Добавил: Adminsha | Контактное лицо: Admin
Просмотров: 933 | Размещено до: 27.12.2009 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Создание интернет-магазина