Форми, зміст, тематика курсової підготовки ПРОГРАМИ САМООСВІТНЬОЇ РОБОТИ
Информация | |
27.11.2009, 01:45 |
Світовий процес переходу до постіндустріального інформаційного суспільства, а також економічні, політичні і соціальні зміни, що відбуваються в Україні, зумовлюють необхідність прискорення реформування системи освіти.Насамперед це стосується задоволення освітніх потреб громадян протягом усього життя, забезпечення доступу до освітньої і професійної підготовки всіх, хто має необхідні здібності та адекватну підготовку.Найбільш ефективному розв’язанню зазначених проблем сприяє дистанційне навчання, яке здійснюється на основі сучасних педагогічних, інформаційних та телекомунікаційних технологій. П Е Р Е Л І К рекомендованої літератури щодо використання і розвиткудистанційної форми навчання в системі післядипломної освіти Законодавчо-нормативна базаз питань дистанційної освітиПро Національну програму інформатизації: Закон України від 4 лютого 1998 р. № 74/98-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1998. – № 27/28. – С. 482-493, Офіційний вісник України. – 1998. – № 10. – С. 5-14. Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернету та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні: Указ Президента України від 31 липня 2000 р. № 928/2000 // Офіційний вісник України. – 2000. – № 31. – С. 11-13. Про затвердження завдань Національної програми інформатизації на 2000-2000 роки: Постанова Верховної Ради України від 6 липня 2000 р. № 1851-ІІІ // Офіційний вісник України. – 2000. – № 29. – С. 22-34. Про затвердження Програми розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки: Постанова Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2003 р. № 1494 // Офіційний вісник України. – 2003. – № 39. – С. 8-13. Про затвердження Заходів щодо реалізації Програми розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки: Наказ МОН України від 04.12.2003 р. № 802 // Відкритий урок. – 2004. – № 1/2. – С.33. Про затвердження Положення про дистанційне навчання: Наказ МОН України від 21.01.2004 р. № 40 // Офіційний вісник України. – 2004. – № 15. – С. 241-253. Итоги эксперимента в области дистанционного обучения и перспективы развития дистанционных образовательных технологий: Решение коллегии МО Российской Федерации от 26.06.2002 г. // Инновации в образовании. – 2002. – № 4. – С. 4-9.Об утверждении методики дистанционных образовательных технологий (дистанционного обучения) в образовательных учреждениях высшего, среднего и дополнительного профессионального образования Российской Федерации: Приказ МО Российской Федерации № 4452 // Народное образование. – 2003. – № 6. – С. 282-285. Концепция полунатурного моделирования систем дистанционного обучения / Кравец О.Я., Нерихов А.А., Подвальный С.В., Федорков Е.Д. // Открытое образование. – 2003. – № 1. – С. 39-46. Концепция развития дистанционного образования на территории государств – участников Содружества независимых государств: Проект // Открытое образование. – 2003. – № 3. – С. 9-13. Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки: Затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2003 р. № 1494 // Відкритий урок. – 2004. – № 1/2. – С. 32. Теоретичні основи дистанційного навчання Бєсєдін М.В. Витрати в сфері освітніх послуг та їхня класифікація в системі дистанційної освіти: класифікація витрат // Педагогіка і психологія. – 2002. – № 3. – С. 30-33.Булавко В. Про роботу наради і семінару директорів опорних пунктів Ін-ту ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті в країнах СНД і Балтії в межах проекту ЮНЕСКО "База даних для осіб, що приймають рішення з відкритої та дистанційної вищої освіти". Міжнародний семінар ЮНЕСКО: Дистанційна освіта в Україні, країнах СНД і Балтії (жовтень 2002 р., м. Київ) // Освіта України. –
|
Добавил: Adminsha |
Контактное лицо: Admin
|
Просмотров: 816
| Размещено до: 27.12.2009
| Рейтинг: 0.0/0 |
|